Як стимулювати школярів до активності на уроках? Як створити захопливу атмосферу досліджень і наукових пошуків? Що сприятиме кращому засвоєнню нових знань, навчить планувати, працювати з декількома джерелами інформації, критично сприймати нові дані, збирати, аналізувати і систематизувати відомості, працювати в групі, презентувати і оцінювати власні здобутки?
Проектний метод, як відомо, – це метод навчання, що передбачає здобуття знань учнями, а також формування в них умінь та навичок у пошуковій діяльності, тісно пов’язаній з практикою і реальними життєвими ситуаціями.
Що для цього треба зробити? Організувати учнівські проекти! Створити умови, за яких учні використовуватимуть наявні та набуватимуть нові знання у процесі наукового пошуку та самоосвіти. І що найцікавіше - у такому випадку головними дослідниками стають саме учні, а вчитель виконує функції консультанта і координатора, завжди готового прийти на допомогу.